Kuey Teow Kungfu


sila TERLIUR dengan gambar diatas sekali lagi!!

ini adalah makanan berkhasiat yang dikenali sebagai KUEY TEOW KUNGFU
apabila anda telah menikmati kueh toew ini,anda seakan-akan ingin BERKUNGFU seperti JACKIE CHAN..hiah..hiah..hahaha

kuey teow kungfu di cafe UiTM jengka sangat unik yea kerana kuey teow telah digoreng terlebih dahulu bersama TELUR,ini membuatkan kuey teow itu menjadi lebih enak dan luar biasa.

so kawan-kawan sekalian,marilah kita bersama-sama makan dan pada sesiapa yang tidak pernah merasai kuey teow ini,saya meneru agak kalian pergi la mencuba..kerana is SANGAT SEDAP!! sekian


MS.BANANA: kalau korg nak tau,aku nie da seminggu berturut-turut makan kuey teow kungfu nie tau..aku rasa aku da ADDICT la! papehal NASI KERABU tetap dihatiku FOREVER ^_^

14 love bananas! nyuumyy:

ainee si ketua pari2 said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

curang dengan nasi groeng kerabu

AdawiyahAkbar said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

oh! i da pernah rase kat kuantan.
tyme belaja2 dlu.
mmg sedap n superb.
tp klau mkn tiap2 ari rase muak pulak. ((:

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

ketua pari2 : weh..mana ada aku curang!!
uwaaa..
i still love nasi kerabu..
tp buat masa sekarang ni aku kena abaikan nasi kerabu jap.
hahaha

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

adawiyah : u noe wat syg.
i makan hari2 kuey teow kungfu nie.
xder rase nak muntah pun.
gila best!
sebab kuey teow kat cni ada telur
kalu kat kuantan,kat kuah dia yg ada telur kn?
hahaha

AdawiyahAkbar said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

bkn la dear.
yg i mkn kat semambu, dlm telur tu ade nasi ke or dlm nasi de telur.
lps tu de kuah.
mule2 mkn mmg tak hengat dunia.
tp bile da selalu mkn, tak bole blah.
tp i shuke kerabu kuantan!
sedap n gojes.
hek-hek. ((:

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

aik kuey teow kungfu ada nasi??
pelik tuh!
mana ada kuey teow kungfu isi nasi.
kedai mane u pergi yunk kat semambu tu??

mmg pun!
nak2 nasi kerabu dekant tanjung api kedai nelayan!
gile perghh!!

Anonymous said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

sedap!!
me also addcited to kuey teow kungfu


lina

Anonymous said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

weh lina..kau jgn nak gedik!!
setahu aku kau suka keuh teow penang..
apadah Q_Q


mira

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

lina: gila sedap k.t kungfu lina oi!!
sumpah kau addict gile.
nak2 k.t kungfu yang makcik cafe aku buat tau
gila llazat!

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

mira: lina mmg bengong weh!
jangan layan lina.
dia budak cacat!
hahaha

Anonymous said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

betul ke sedap kuey teow kungfu kat makcik cafe ko?
nak try!!!
hahaha



lina

Anonymous said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

weh enna ko skang watpe??
fatah sehatkah??



mira

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

lina: sedap weh! 1st class!
tip top meletop..
haha
meh datang jengka makan kat cni.

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

mira: fatah sehat je.
aku blaja la skang.
haha