The Day With My Relatives

PERIHAL 5 September 2009 (SABTU)


Selepas habisnya test PUBLIC RELATION pada hari sabtu yang lepas,aku dengan EXCITEDnya menunggu kawanku si REDZUAN(sebab aku tumpang kete dia bukan bf baru aku ok!)
Ini merupakan cara selamat untuk SAVING duit..hahaha..

selama 2jam redzuan memecut kereta akhirnya sampai jugak aku di KL..hehehe..lalu redzuan drop aku di KTM KERINCHI dan angah sudah lama sampai disitu untuk mengambil aku pula =)




wajah-wajah suci ANGAH-AKU-EIWAN


apabila aku jejakkan kaki didalam kereta angah yang sememangnya berbau BARU, angah pun berkata "hah..jom pergi SOGO terus"..aku pun ikut je la..




lokasi : sogo
adikku eiwan seperti kehilangan ibu bapa je time nie..kesian dia




lokasi : sogo
aku benci sogo sebab sangat SESAK!!




lokasi : sogo
akibat tidak sempat untuk berbuka..aku meneguk 100PLUS bak JUARA untuk mengalas perut




lokasi : sogo
akhirnya selepas 4jam berSHOPPING lalu sampai juga kami ke check point TERAKHIR

untuk hari ini
(sangat lega yea time nie sebab da boleh balik dan makan!! )






PERIHAL 6 September 2009 (AHAD)



pada hari yang berikutnya aku lepak pula ngan cousin aku yang tercinta EMMA MARIA



namanya secantik orangnya..betul x??



check point yang pertama untuk harini adalah IRELAND POTATO di SUNWAY PYRAMID



lokasi : ireland potato
sangat pelahap yea sebab kentangnya mmg membuat aku naik nafsu makan =)




lokasi : ireland potato
makanan yang diorder adalah HONEY MUSTARD dan juga ONION RING



lokasi : ireland potato
aku bersama ANGAHku yang sengal dan gemok!



check point kedua adalah di DI HIVE SUNWAY PYRAMID


lokasi : di hive
lepak disana sampai la 2pagi =)





PERIHAL 7 September 2009 (ISNIN)


harini merupakan hari terakhir aku di sini..sangat sadis yer time nie sebab aku x puas lepak ngan YAYA ku tersayang (yaya i love u!!)



lokasi : stesen KTM SUBANG
menunggu ketibaan train ke KL sentral



lokasi : di dalam KTM
on the way from subang to kl sentral..kami berdiri sepanjang jalan tau!

sangat PENAT ini kaki =(



akibatnya terlalu awal sampai..aku dengan adikku eiwan tersayang lepak di kedai buku BORDERS TIMES SQUARE..kami lepak la disini sehingga la pukul 5petang..dan terus ke pekeliling kerana bas kami pukul 6.30 petang..huhu







MS.BANANA :
so..ini sahaja coretan dariku.masa terasa amat singkat sangat and to my yaya..sudah lama kita x jumpa(da setahun lebih kita x jumpa)..harap-harap kita berjumpa lagi =)

i'll MISS u yaya! muahhxx




2 love bananas! nyuumyy:

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

howt gila yaya..cun nak mampos!!!
apa rahsia kejelitaan adik sedara ko tu??
aku lagi ahh lama tak jumpa bergurau bergila dengan dia..huhuhuhu!!

amboi kau banyak makan nampaknya..
semua perihal ada tapi perihal kau berabis berapa takde..kehkehkeh!

n bantal ak..aku nak bantal ak!!

Ainna Jalil said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

yaya jaga badan la..
lagipun dia mmg da hot da dari kecik lagi..
aku nie je yg kureng hot..
bhahaha.

aku malas nak tulis panjang2..
sebab tu la aku tulis ringkas je.
bahaha..

sabar2..nnt kita jumpa aku bagi la bantal tu