Weekend And KFC

Hell Yes!

ini adalah minggu pertama dimana aku luangkan masa di dalam bilik aku dan juga pergi bersiar-siar ke BANDAR PUSAT JENGKA


sebab selalunya aku akan balik umah tiap minggu tapi minggu nie aku jadi macam MALAS serta TAK BERDAYA nak naik bas balik ke rumah


so apa aktiviti aku buat harini??


ingin tahu??


ok-ok..sila sabar..
nak citer la nie!!





di sebabkan ramai budak-budak balik  ke rumah minggu nie
so tinggallah hanya aku, ITA, MAR dan NURUL di sini
kami sangat BLURR dan penat OTAK sehinggakan kami boleh tertidur dari pukul 3 sehingga la 7 petang
(itu x kira DASYAT lagi tau)








so akhir kata, kami DECICED nak pergi makan KFC pada malam harinya
after MAGHRIB kami pun bersiap seperti BELANGKAS dan terus ke bandar pusat jengka dengan menaiki BAS PUTIH (bas UiTM)


dan sambil makan kami juga ingin MENCAPAP!
maka terhasil lah GAMBAR-GAMBAR seperti dibawah nie..






 
MS.BANANA : 
so itu je la ceritanya..
sangat BEST! lah kuar ngan dorg walaupun kat jengka je.hahak.


0 love bananas! nyuumyy: