Apabila Makan Mengikut Nafsu




bila kenyang
KITA?
sedawa
PASTU?
makan lagi
PASTU?
sedawa lagi
PASTU?
makan lagi
PASTU?
tercekik!!
hahaha


NEWAY..orang akan TERCEKIK bila gelojoh sangat makan bukan sebab BANYAK makan.
hehee

ENTRY harini agak menarik bagi saya sebab saya memang KUAT MAKAN
bak kata org
" TGK BADAN LA "
hehehe.

so minggu nie saya dan RAKAN-RAKAN
iaitu
DAYU, DAYAH, SIMA dan IDA
plan pergi ke bandar TEMERLOH
motifnya sebab nak beli barang..tapi saya nie dah KEMPUNAN tahap CIPAN dah sebab nak makan SPEGATTI..heehee

so kami pun singgah le di
" PIZZA HUT "
(sebenarnya da setengah TAHUN aku x makan pizza tau =P)


POMM PANG POMM PANG


akhirnya kami sampai dan SELAMAT duduk didalam pizza hut ^_^
nasin baik la x ramai orang

so tanpa melengahkan PUNGGUNG dan menghabiskan masa..kami terus ORDER
iaitu :

set 6 orang makan 
( 1 regular & 1 large pan pizza )
MEAT BALL speggati - 2 pinggan
tuna rolls - i set

cuba korg BAYANGkan bertapa PENUHnya meja kami walaupun nampak cam sikitkan kami order..tp SUMPAH! mmg CROWDED gle meja kami dengan MAKANAN..nyumm.nyumm

so seperti biasa malas nak cakap PANJANG
korg tgk je la gambar2 nie
p/s : jangan TERLIUR plak (gambar je kot!..haha)




so ini sahaja ceritannya
SELAMAT MALAM ^_^


0 love bananas! nyuumyy: