Otakku Jamm Keranamu Lappy!

SABTU lepas aku hantar laptop kat SPA untuk diurut and dibelai-belai.. Sebab aku hingat laptop aku dah KRITIKAL gila.. Mungkin dah kena penyakit yang merbahaya sampai takleh diselamat kan lagi..

Baru terlintas di fikiran mahu beli laptop baru yang kecik warna HOT PINK (Opps,Merajuk laptop lama aku nih kalo tahu) Dan hari ini aku telah pergi mengambil laptop pulang ke pangkuan.. Rindu giler sampai PELUK CIUM CIUM laptop ini.. Bepisah macam sebulan, Padahal baru 5 hari..

Laptop nie rupe nya kene mmg da out gila! HARD DISK da punah ranah! Mak ai tekejut giler dengar bile EN.LAN tuh bagitahu (Tapi muka maintain baget dah tahu,Padahal dalam hati macam nak pengsan dengar,Haha) Baru nak pasang angan-angan mahu laptop baru..Nampak nyer memang aku kena BELI betul-betul la!! melayang DUIT aku tp aku harus berterima kasih dengan PTPTN kerana menyelamatkan aku!!


sekali lagi ku ucapkan terima kasih PTPTN!!




so sekarang aku tengah terpikir samaada nak beli




COMPAQ PRESARIO CQ40-337TU






HP COMPAQ 6530b
angahku cakap " elok mu pakai HP " tp kalau x silap aku..HP dengan COMPAQ sama je kan??



MS.BANANA : so kawan-kawan tolong aku buat pilihan!!





2 love bananas! nyuumyy:

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

kalau nak bagus beli TOSHIBA..
sangat bagus walaupon design buruk

Ainna Jalil said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

aku tau yunk tp toshiba mahal!!
mana ada wang nak beli!!
so pilihan ke dua aku amik la hp or compaq