Puasa Ke-21

semalam (11 september 2009) adalah hari BERSEJARAH untuk aku sebab...
buat pertama kalinya untuk sem ni aku berbuka di luar kampus bersama-sama rakan seperjuangan aku..hahaha..SOUND SILLY BILLY MILLY kan..



aku nie pun telah di INVITE untuk berbuka sesama sebab aku pernah blaja kat kelas nie iaitu GROUP C..aku nie budak GROUP B..hahaha..


neway..ini la jalan ceritanya...(malas nak tulis panjang-panjang)




Lokasi : diluar BLOK K (asrama aku nie)
pukul : 6.00 petang
otw nak pergi ke tempat makan iaitu di PUSAT BANDAR JENGKA

opsss..lupa nak kenalkan pulak..budak baju warna KUNING ni adalah roomate aku untuk sem ni..nama dia NAZ..say hi to her!



lokasi : kedai makan MRAN (pelik sungguh nama kedai makan nie)
pukul : 6.45 petang
ini adalah minuman aku untuk berbuka puasa iaitu air jus orange dan juga air suam =)



lokasi : kedai makan MRAN (pelik sungguh nama kedai makan nie)
pukul : 6.45 petang
ini pula adalah hidangan aku untuk berbuka iaitu NASI GORENG PAPRIK






lokasi : kedai makan MRAN (pelik sungguh nama kedai makan nie)
pukul : 7.13 malam
ok anak-anak..mari sama-sama kita baca doa berbuka dan makan..legaaaaa





lokasi : kedai makan MRAN (pelik sungguh nama kedai makan nie)pukul : 7.37 malam
akhirnya habis makan dan megenyangkan perut aku yang semestinya yang ORIGINAL BULAT ni..hahaha





MS.BANANA : hari isnin (14 september 2009) adalah tarikh dimana aku telah di jemput sekali lagi untuk berbuka bersama bebudak GROUP aku pula =)
sangat seronok!!





-end of story-





2 love bananas! nyuumyy:

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

awat muka kamo begitu enna dalam last pic??melantak banyak sgt ke?

Ainna Jalil said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

muka aku mmg cam kelakr je yang last tu..
ate kandid kan..
aku pun x paham kenapa aku letak weh..
hahha