Raya Pertama

1st of all HAPPY EID MUBARAK to all of my fren =)
raya tahun nie agak seronok sekali sebab tahun nie juga aku bertemu dengan ayah kandung aku MOHD JALIL setelah 2 thun x jumpa (bajet macam cerita sedih je)
dan aku juga seronok sebab dapat juga berkumpul dengan ADIK BERADIK aku yang sememangnya sempoi dan cute miut...hahaha..

biasa la..pagi-pagi raya nie mesti ambil gambar dulu..then baru bersalam-salaman..then makan..
so..ni la gambar yang sempat diambil dipagi raya =)
dari KIRI : EIWAN (5th bro), ANGAH, AKU, ALONG, ABAH, UDA & YEH (6th bro)
hah..korg mesti nak tau kan apa hidangan family aku di pagi raya nie..

ok2..sila bersabar..

nak tunjuk la nie..

Hidangan Pertama : Ayam merah


Hidangan Kedua : Kari Daging Kerbau



Hidangan Ketiga : Ayam Kurma



Hidangan Keempat : Lontong




Hidangan ISTIMEWA RAYA : Soto!!





MS.BANANA : akhir kata SELAMAT HARI RAYA again..maaf zahir dan batin =)
peace yooo! hahaha







0 love bananas! nyuumyy: