Raya Kedua

ini adalah cerita RAYA yang KEDUA =)
hari raya kedua biasanya org akan sibuk pergi meziarahi rumah sedara mara..tetapi tidak bagi aku sebab...aku lagi seronok lepak bersama adik beradik aku dari pergi keluar beraya ke rumah org..bahaha..kolot kan aku?? tp ape aku peduli..aku lagi seronok dengan adik beradik aku dari lepak rumah orang..hehehe
so kami BER-6 telah merancang untuk mengadakan majlis BBQ RAYA dengan tidak semena-menanya..seronok tidak terkata!
so..macam biasa..aku malas nak cakap banyak..korg tengok pic nie je mesti korg paham jalan cerita dia..so everybody..
LAYAN je......(macam melody)
sebelum gerak kena la snap pic dulu!!
adik beradik aku memang sempoi!!
SAYANG KORG!! muahhhxx

dalam kereta angah OTW ke carefour beli barangan BBQ..
nyumm.nyumm


Suasana di dalam carefour (angah tolong snapkan)



Suasana carefour lagi..saje nak promote sebab carefour kan JIMAT!! macam papan iklan kat atas kepala aku tu..bhahaha..(yang ni adik aku EIWAN pulak yang snap)




Last but not least...barangan yang telah di beli petang tadi oleh kami adik beradik akhirnya siap dimasak dan dihidangkan..so siaplah SOSEJ bakar. SALAD,GARLIC BREAD, SPEGATTI, dan ROTI BAKAR..
sangat sedap i tell u!!!!





ini la anak-anak MOHD JALIL yang sentiasa CUTE dan sporting dan macam-macam ragam
white for all men and green JUST FOR ME!
hehehehe..
HAPPY EID MUBARAK again and again from me and my siblings

0 love bananas! nyuumyy: