Business Society Dinner

ini adalah hasil CREATIVE aku setelah hampir seminggu bertungkus lumus memerah otak megeluarkan idea untuk menghasilkan mendalah ini..


aku juga ber TERIMA KASIH kepada NAZIRAH SALIHAH kerana banyak memberi kritikan bernas semasa pembikinan poster, tiket dan invitation kad ini..
saya juga berSYUKUR kehadrat ILAHI kerana dengan izinnya dapat juga aku menyiapkan kerja ini (bajet cam pendahuluan dalam folio ^_^)

ini adalah POSTER dinner
(klik pada gambar untuk view yang lagi jelas)
tema : COLORS OF UNION (1 MALAYSIA)
tiket : hanya RM12.00
sangat best!! sangat dialu-alukan kedatangan dari budak2 FAKULTI BUSINESS UiTM JENGKA

ini pula adalah TIKET dinner
(klik pada gambar untuk view yang lagi jelas)
sangat SIMPLEni x potong lagi ni sebab tu nampak cam banyak ^_^







dan ini pula adalah INVITATION CARD for VVIP, VIP dan juga LECTURER business UiTM Pahang
(klik pada gambar untuk view yang lagi jelas)
kedatangan pihak anda sangat dialukan..
da la korg yang vvip,vip bagai ni suma free..mmg teramat rugi kalau x pergi







MS.BANANA : korg rasa aku nie sesuai kerja kat bahagian FINANCE ke or MARKETING? hmmm..



2 love bananas! nyuumyy:

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

marketing...
chumel gila design

Ainna Jalil said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

thanx babe..
aku pun rasa aku patut amik marketing.
bahaha