71th UiTM CONVOCATION

aku tau kalian semua mesti ingat aku yang GRAD kan?

bhahaha..
sebenarnya bukan aku yang grad la tp my ANGAH..ini adalah convocation dia sebab dia da grad degree dia..
hehehe..


dia IDOLA aku tau..aku nak berjaya macam dia.
aku BANGGA sangat sebab dapat abang macam dia.

ok2..meh aku cerita dulu serba sedikit about my angah



nama :
Mohd Eilyas Noor Mohd Jalil



umur :
24tahun (2009)


Status :
in a relationship and bakal berTUNANG


kelulusan :
diploma in ACCOUNTING at UiTM JENGKA
degree in FINANCING at UiTM SHAH ALAM


pekerjaan :
FINANCE EXECUTIVE MANAGER at felda


cita-cita :
sama macam aku..nak jadi CFO ^_^



so..itu je la info serba sedikit yang aku boleh HURAIKAN tentang abang aku yang ke-2 ni

xder benda nak cerita..hahaha

so kalau mahu tahu dan lihat gambar semasa CONVO dengan lebih lanjut..
sila lihat di FACEBOOK saya okay!

2 love bananas! nyuumyy: