Makan..Makan & Makan

SELAMAT PAGI BLOGGER hari ini!!
semoga anda diberi RAHMAT dan dimurahkan rezeki harini


So entry pagi ini adalah CERITA LAMA time CHINESE NEW YEAR haritu
hope still x terlambat lagi kalau nak wish HAPPY TIGER YEAR!! kat apek2 kat luar sana ^_^


APA AKTIVITI YANG ENNA BUAT ek time CNY minggu lepas??
mesti ada yang nak tau kan.
walaupun xnak tau..saya nak jugak BERCERITA sebab ni kan BLOG saya
hehehe ^_^

tanpa melengahkan masa yang sememangnya bergerak KENCANG seperti KENTUT ni
saya akan mula bercerita..
kah3~



AKTIVITI 1






kalau cina akan adakan MAKAN BESAR before CNY
saya pun nak buat jugeee =)
so kami 6 ORANG adik beradik yang sangat HAVOC merancang
keluar ke TELUK CHEMPEDAK untuk mengadakan makan besar tersebut
pada 13 FEBRUARY 2010
overall mmg BEST!
THANX abg.angah,uda,eiwan and yeh
I LOVE YOU ALL!! muahhxx



AKTIVITI 2



ok sebelum itu saya akan memperkenalkan KAWAN BAIK saya WAN FARADILA dan juga SALMA
saya sayang mereka sebab mereka kenal siapa saya
dan
saya SAYANG dorg jugee =)

selepas saya MAKAN BESAR dengan my siblings
sekarang giliran saya makan besar ngan dorg plak
tp ni AFTER cny la.
but i still wanna call it as MY SECOND MAKAN BESAR
hahaha

thanks to SALMA sebab dia blanja kami semua makan MC'd
oh! ini adalah favourite saya!!
hehehe..saya MENGAKU

to SALMA & FARA : aku sayang korg macamne korg sayang aku! tp aku lagi sayang korg.. muahxx



AKTIVITI 3


selepas berapa hari makan besar dengan family dan kawan baik saya
saya dijemput pula makan-makan di rumah KAWAN BAIK MAK saya ^_^
waaahhh!! cuti sem ni mmg saya BANYAK MAKAN!!
makan..makan dan makan mmg kerja saya time cuti
sangat SUKA!

ini adalah KENDURI anak Ustazah Maisarah
(saya x kenal pun sape anak dia yang kawin nie, saya pergi pun sebab makan FREEE..)
hahaha..saya sangat JAHAT ok!
mengambil kesempatan..hahaha


sebenarnya banyak lagi AKTIVITI yang saya buat time CNY haritu tapi saya rasa yang nie je menarik dihati saya..hahaha

so ape cerita korg time CNY lepas??
nak tau gakk!!!
sila UPDATE blog anda!


- sekian -

1 love bananas! nyuumyy: