Missed X-FIESCO so much!

X-FIESCO
sangat unik ini nama
neway..kalau korg nak tau
ni la nama GENG saya time sekolah kat MGS dulu
gila bajet KOOOOL!

geng kami terdiri dari 9 ORANG
da macam kumpulan GIRL GENERATION plakkan
hahaha



ok..ok
saya akan memperkenalkan mereka semua pada anda ok
( yang da tau SILA diam je k )


dari kanan

KONISAK ( orang paling kanan )
FATIN ( si pari-pari gigi )
AINEE ( minah yang bajet lahir kat india )
REEN ( disebelah pari-pari gigi )
G-HUH ( serba kejambuan )
YNA ( mekap paling vogeh )
ROSE ( ber-CARDIGAN putih )
NORA ( rambut ala-ala POSH beckham )

&

ENNA ( orang paling kiri dan belakang )
kami semua sangat cantik bukan???
ya!! sila mengaku
hehehe

MOTIF utama saya post blog ni sebab saya nak BAGITAU yang saya RINDUUUU sangat pada diorang kecuali AINEE sebab saya selalu sgt jumpa dia..
BILAKAH kita akan berjumpa wahai kawan-kawan??
SILA SET DATE SEKARANG!!


p/s : kamu ada ke kawan seKOOOL & HEBAT macam saya punya?? 
^_^


2 love bananas! nyuumyy:

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

vavi ko enna!!
ahahahhaaha!

weyh!sumpah aku pun semalam belek gambar ni and baru nak upload kat FB nak tag sekor sekor..cis! ko dah mendahului nampaknya..

Ainna Jalil said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

aku tetiba rindu doh..