Mari BerKAROK

tonight is THURSDAY NIGHT
tp kitaorang bajet cam FRIDAY NIGHT la kan
kuar beramai-ramai ke MERCU INN semata-mata nak ber KARAOKE


ini adalah berpunca daripada KEBOSANAN tahap CIK BEE yang melanda kami pada malam ini
so tanpa segan SILU dan berpikir PANJANG
aku dan FATIN terus buat CADANGAN RASMI ke mercu untuk berkarok
nasib baik la cadangan kami mendapat sambutan yang HANGAT dari kawan-kawan yang lain
kalau x..wat malu je buat cadangan GEMPAK macamni tp xder orang sokong
keh3..


so macam BIASA lah..
sessi PHOTOSHOOT akan diadakan di LOKASI kejadian
dan
suasana time tu mmg SURE HEBOH walaupun 6 orang je yang pergi karok
peh~


dan akhirnya ada jugak pic aku berKAROK ek..
hahaha

4 love bananas! nyuumyy:

ainee cumi2 said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

jom karok kat GM bodoh tu lagi nak? ahahhahaha!

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

xnak aku karok kat GM bodoh tu.
da la sound system x best
suara aku yg patutnya sedap jadi x sedap tau x..
hahaha

luZ a.k.a MLM eXpErtS said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

waa...
bestnyer...xajak pn..

Ainna Jalil said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

next time saya ajak awk yea luz..hehe