Nak Bibir Cantik Tak??





nak bibir cantik x macam BIBIR aku x??

hehehee
senang je wa cakap sama lu.
ikut je PETUA yang aku bagi nie


Ambil 1/3 cawan air kunyit hidup
1/3 cawan santan kelapa yang pekat dan sedikit garam 
then
Campurkan semua ramuan tersebut dan kacau rata-rata
after that
minumlah setiap pagi. Dalam masa yang singkat, anda dapat melihat hasilnya..ewaaahh!



SELAMAT MENCUBA ^_^

8 love bananas! nyuumyy:

Anonymous said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

shila : berkesan ke enna?
hehehe

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

kompem shila oiii!

ejost said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

aku try dah,tapi aku sembelit ni wei......!!!

ainee cumi2 said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

gila rajin minah ni kasi tips..bagus! bagus! aku nak try tapi mlas makanya aku pakai je larhh petroleum jelly tu..hehehhe!

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

ejost : sembelit??
aik..x mungkin!!
perut kau ada masalah tu

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

ejost : sembelit??
x mungkin weh..
aku rasa perut kau yg x betul

Anonymous said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

petua ketiak cantik ada x??haha

Ms.Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

ketiak?? nnt aku boh ek.
dun worry beb.
semua petua aku ada