Makan, Makan, Makan


entry ini dituju KHAS untuk my AINEE
:)

i'm her BESTFRIEND and yes!
she really a moron girl
she never know her bestfriend favorite things
and today she wrote this on her FACEBOOK status


okay!
now ainee DARLING
i will tell you and PLEASE remember that!
duuuhh :P



this is my NO 1 FAVORITE
TOM YAM



NO 2 FAVORITE
KUEH TEOW KUNGFU :)



NO 3 FAVORITE
CHAR KUEH TEOW



So AINEE baby
tell me your favorite
coz i dunno your favorite too lahh SENGAL!
hehehehe
SORRY =,="


5 love bananas! nyuumyy:

one_are said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

nyum.. tomyam.. semua pun sedap r.. fav gak ni.

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

hehehehh! comel je ko ni..
ehh nasi kerabu bukan makanan feberet ko ke weyh??
ok! aku akan ingat dalam kepala benda ni..

makanan feberet aku apa erkk?? aku tak leh tahan kalau tgk sambal..itu je kelemahan aku..tapi kalau makanan laut aku paling suka udang..haa itu sahaja makanan feberet aku..

Enna Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

nasi kerabu no 4 yunk!
hehehe
sebenarnya aku suka semua makanan
no exemption
haha.

kau ske smbl udang la maknanya ek?
haha.sengal!

Ainee Cumi said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

yup! yup! sambal u dang shedap!

tapi kan babe, sejak ko perkenalkan aku dengan nasi kerabu dia dah jadi one of my feberet tau..tak sbr nak tggu bulan pose nak makan nasi kerabu..yummy! bila aku makan nasi kerabu mesti ingat kat kau..kompem!

Enna Banana said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

kat ipoh ada jual nasi kerabu ke?
wah!!
bagus!
haha