Ibu Oh! Ibu


Ohh Ohh
SAYA RINDUKAN IBU SAYA!
kenapa tiba-tiba boleh rindu nih?
what should i do?
text?
sudah!
call?
sudah!
3g?
ohh sorry, ibu saya pakai hp CIKAI saje ^.^
balik rumah?
ohh tidak! sebab ada exam exam dan exam
postkan puisi?
brilliant!


ini PUAN SITI MARIAM bersama
the only baby girl SITI NURUL AINNA
comel jeh nama kitaorang ada siti
cam TWINS plak
ceceh!


IBU! 
ini puisi khas untuk dirimu nun jauh dirumah
dikau juga merinduiku kan kan kan?
sila mengaku :P


Ibu...
adalah wanita yang telah melahirkanku
merawatku
membesarkanku
mendidikku
hingga diriku telah dewasa

Ibu...
adalah wanita yang penuh perhatian
bila aku sakit
bila aku terjatuh
bila aku menangis
bila aku kesepian

Ibu...
engkau menangis kerana aku
engkau sedih kerana aku
engkau menderita kerana aku
engkau korbankan segalanya untuk aku

Ibu...
jasamu tiada terbalas
jasamu tiada terbeli
jasamu tiada akhir
jasamu tiada tara
jasamu terlukis indah di dalam surga

Ibu...
hanya doa yang bisa kupersembahkan untukmu
kerana jasamu
tiada terbalas



I LOVE YOU SO MUCH IBU! :)


7 love bananas! nyuumyy:

Prettyvrach said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

sye pon rindu mak sye=)

syusye said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

sura pow windu kan mak sura...
lagi2 mak tidak chat skunk nie...
windu kan...

Miera Hassan said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

miss my mom too... ;)

saljuhumairah said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

kamo membuatkan diri tak keruan sekarang..cewah..hehe..
"everyday is mother day"

shuhadaothman said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

i miss u too mak!
ahaha.wlaupon tga cti skg, tp x lme lg da stat clas blik..huwaaaa

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

make one for me syg! hehe

Myra Jay said...Best Blogger Tips[Baling Pisang Balik!]Best Blogger Templates

Selagi ibunda kita masih ada, berbaktilah kita untuk mereka..
Cheq pun rindu gak..hiii